AS „Latvijas balzams” gada nogalē uzsāk ražot jauno produktu – degvīnu Riga Black® Vodka, kas ir astoņpadsmitais jaunais šī gada dzēriens, ko radījuši „Latvijas balzama” meistari.

Riga Black® Vodka aizsāk jaunizveidoto «House of Riga Black Balsam» izcilās kvalitātes zīmi, simbolizējot „Rīgas Melnā balzama” meistaru pieredzi dzērienu radīšanā. Degvīna augsto kvalitāti un tīro garšu nodrošina septiņu pakāpju filtrācija, tajā skaitā arī unikāla filtrācijas tehnoloģija ar aktīvo ogli, kurā iestrādāti sudraba joni. Šī tehnoloģija degvīna ražošanā „Latvijas balzamā” tiek izmantota pirmo reizi.
AS „Latvijas balzams” Zīmolu direktors Valters Kaže, komentējot šī produkta perspektīvas, saka: „Riga Black® Vodka ir augstas raudzes nacionālais degvīns, kurš, mūsuprāt, veiksmīgi konkurēs savā segmentā. Mums ir arī pamats teikt, ka šis produkts kļūs par būtisku pienesumu „Latvijas balzama” eksporta portfelī – interesi par jauno degvīnu jau izrādījuši mūsu partneri Krievijā, Ukrainā, Lielbritānijā un citās valstīs”.
Degvīns Riga Black® Vodka būs plaši pieejams Latvijas tirdzniecības tīklos no jaunā gada un tiks ražots trijos tilpumos: 0.35l, ; 0.5l; 0. 7l
AS „Latvijas balzams” ģenerāldirektors un valdes priekšsēdētājs Guntis Āboltiņš – Āboliņš, vērtējot uzņēmuma veikumu šogad, sacīja:
„Neskatoties uz augošu konkurenci legālu lkoholisko dzērienu nozarē un arī ēnu ekonomikas joprojām būtisko ietekmi, uzņēmuma deviņu mēnešu neauditētie darbības rezultāti dod mums pamatu runāt par veiksmīgu darbību gada griezumā. „Latvijas balzama” fokuss šogad ir bijis vērsts uz jaunu, konkurētspējīgu un tirgū pieprasītu produktu radīšanu dažādos dzērienu segmentos, līdztekus ražošanas izmaksu optimizēšanai un inovāciju ieviešanai ražošanā”.
Par vienu no galvenajiem izaicinājumiem Latvijas ražotājiem nākamgad uzņēmuma vadītājs Guntis Āboltiņš uzskata nemainīgi augstas produktu kvalitātes saglabāšanu, ko izaicina augošās izejvielu un resursu izmaksas. Viņš arī vienlaikus uzsvēra, ka Latvijas ražotāji un eksportētāji sagaida nākamgad reālu pasākumu kopumu valsts politikas līmenī, kas nodrošinātu Nacionālajā attīstības plānā deklarēto prioritāšu ieviešanu dzīvē.
AS „Latvijas balzams” tiešais eksports 2012.gadā fokusējās uz padziļinātu esošo eksporta tirgu izpēti un apgūšanu. Galvenie tiešā eksporta virzieni ir bijuši Baltijas valstis, Krievija, Ukraina un Skandināvija, paralēli aktīvi norisinājusies jaunu tirgu apgūšana, kā, piemēram, Horvātija un Gruzija. Arī nākamā gadā fokuss būs vērsts uz kvalitatīvu izaugsmi un nostiprināšanos prioritārajos eksporta tirgos.
Papildu informācija:
Dana Hasana
AS „Latvijas balzams” Komunikāciju vadītāja
Tel.: +371 67011711
Mob.:+371 26355895
E-mail: dana.hasana@lb.lv
www.lb.lv