vinzinis.lv

 vinzinis.lv

 

Alkohola tirgus pārdale turpinās


Janvārī Latvijas alkoholisko dzērienu tirgū notikušas dažas izmaiņas, kuras noteikti ietekmēs dažu dzērienu izplatīšanas un mārketinga stratēģiju Latvijā.

No šī gada 2. februāra par ražotāja Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) alkoholisko dzērienu oficiālo izplatītāju Latvijā kļūs SIA PRIKE Latvija.
Līdz ar to turpmāk „PRIKE Latvija" pārstāvēs tādus zīmolus kā  - Hennessy, Moët & Chandon, Krug, Dom Perignon, Glenmorangie, Ardbeg, Belvedere  u.c.
Lai svinīgi atzīmētu šo notikumu, 2.februārī Rīgā ieradīsies arī Hennessy dzimtas turpinātājs un LVMH oficiālais pārstāvis Moriss-Ričards Henesijs (Maurice-Richard Hennessy).

 

Savukārt no 14.janvāra SIA LIVIKO kļūvis par oficiālo Constellation grupas prioritātes portfeļa izplatītāju Latvijas teritorijā.
Constellation prioritātes portfelis ietver sevī tādus vīna zīmolus kā: Hardy's, Robert Mondavi, Paul Masson, Echo Falls, Nobilo, Barossa Valley Estate un Ravenswood.
Constellation ir viena no pasaulē lielākajām vīna grupām ar vairāk nekā 5.2 miljardu USD gada apgrozījumu un vairāk nekā 1 miljardu litru saražotā vīna.

 

Jāpiezīmē, ka pēdējo gadu laikā savus izplatītājus ir mainījuši tādi pasaules slaveni un Latvijas tirgū labi pazīstami zīmoli, kā Torres, Antinori, Camus, kā arī īpašniekus mainījuši tādi redzami un ilgstoši strādājoši alkohola tirgus spēlētāji kā Interbaltija, Berno vīni (tagad Prike), Lion (tagad. Liviko), Mobil Plus ADV, Mono M, L.D.V., S-Alko

Komentāri (0)  |  2010-01-29 22:41    
- Pievienot komentāru:

Vārds:

Komentārs:

Drošības kods:

Atpakaļ