vinzinis.lv

 vinzinis.lv

 

Coca-Cola iesaistās alkohola biznesā


2018. gadā Coca-Cola Japānas atzars plāno eksperimentēt ar alkoholisko dzēriena veidu, kas šajā valstī pazīstams ar nosaukumu chu-hi. Par šādu soli savā intervijā, kas publicēta kompānijas mājas lapā informēja Coca-Cola Japānis nodaļas vadītājs Jorge Garduño.

Chu-Hi ir Japānā ļoti populārs, gāzēts un parasti skārdenēs iepildīts zema satura alkoholiskais dzēriens. Parasti 8- 9 %. Tradicionāli to gatavo citam Āzijā populāram alkoholiskam dzērienam shochu jeb soju (skat. populārākais dzēriens) pievienojot uzgāzētu ūdeni, sulu, cukuru un dažādus aromatizatorus. Sastopamas ari variācijas ar degvīnu shochu vietā. Pieejams lielas daudzums dažādu garšu chu-hi. Piemēram, laima, greipfrūtu, apelsīnu, zaļo ābolu, vīnogu, persiku, utt… Viens no vispopulārākajiem ir Suntory's Strong Zero, kas ir ne tikai bez cukura, bet Japānā arī lētāks nekā alus.
Paredzams, ka Coca-Cola šo dzērienu ražos tikai Japānas tirgum, taču kas zina varbūt arī kādreiz kaut kas līdzīgs tiks ražots arī citur. Šobrīd Vācijas Āzijas preču internetveikalā var jau iegādāties manis pieminēto Suntory's Strong Zero, kas arī tiek ražots tikai Japānas tirgum.

 

Komentāri (0)  |  2018-04-27 20:45    
- Pievienot komentāru:

Vārds:

Komentārs:

Drošības kods:

Atpakaļ