Daudzi riteņbraukšanas cienītāji šobrīd uzmanīgi seko notikumiem slavenajās Tour de France sacensībās kas norisinās no 2 līdz 24 jūlijam, taču ne visi zina, ka tieši kāda it kā nevainīga vīna dēļ to norise šogad bija apdraudēta. Tā kā šīs riteņbraukšanas sacensības jau sen ir kļuvušas par starptautiska mēroga notikumu, to atbalstīšanā ir iesaistījušās arī lielās starptautiskās kompānoijas. Viens no šādiem atbalstītājiem ir arī Čiles vīna darītava Cono Sur. Tās darbiniekiem dodoties uz vīna laukiem ikdienā bieži sanāk izmantot velosipēdus. Iespējāms tāpēc šis ražotājs ražo arī vīnu Bicicleta, uz kura etiķetes attēlots velosipēds.
Tour de France rīkotāju sadarbība ar Cono Sur izraisīja nepamierinātība Francijas vīndaru vidū. Viņi bija sašutuši ka franču nacionālās kultūras un sporta mantojuma simbols tiek izmantots lai reklamētu Čīles vīnus. Galu galā tika panākts kompromiss. Franču vīnadri savus vīnus reklamēs Francijā, bet Cono Sur savus tikai ārzemēs. Interesanti, kā viņi to realizēs jo Francijas likumi aizliedz alkohola reklāmu sporta sacensībās, bet tā jau ir viņu problēma. Savukārt Cono Sur ir viens no vispopulārākajiem vīna zīmoliem Lielbritānijas tirgū, kur arī netrūkts riteņbraukšanas cienītāju, bet atšķirībā no Francijas, šādi reklāmas ierobežojumi nav. Par godu sadarbībai ar Tour de France riteņbraukšanas sacensībām Cono Sur ir ierobežotā daudzumā ir izlaidis Bicicleta sērijas vīnus ar jaunām etiķetēm, kurā uz Čīles ainavas fona attēloti riteņbraukšanas sacensības.
Arī Latvijā jau daudzus gadus ir pieejami Bicicleta sērijas vīni. Piemēram, Cono Sur Bicicleta Chardonnay 2015, ar jauno limited edition eiķeti. Aromātā svaigi citrusi, persiki. Garšā eksotiksas zaļu augļu notis, citrusi un minerāli. Tam ir samērā augsts skābuma līmenis, tomēr nedaudz pastāvot un uzelpojot skābums samazinās un tas kļūst treknāks, apaļāks un interesantāks. Jebkurā gadījumā pateicoties savai svaigajai garšai un tas lieliski piestāvēs šai vasarai.