Aldaris turpina pārsteigt ar jauniem ekskuzīviem aliem. Rodas iespaids, ka uzņēmums ēksperimentē ar Latvijas patērētāju garšas kārpiņām, un cenšas pieradināt un reizē arī ieņemt tirgus nišu ar jaunām līdz šim nebijušām alus garšām. No vienas puses mani priecē tas ka es visu laiku varu pamēģināt kaut ko jaunu, no otras puses man ir žēl, ka tirgū vairs nav daži, manuprāt izcili, šādos eksperimentos tapuši
Aldara dzērieni. Tikko tirdzniecībā ir parādījies vēl viens jaunais alus –
Šokolādes stouts. Nezin kāpēc
Aldaris ir savu jauno alu nosaukumos par visu varu cenšas izmantot angļu vārdus –
eils,
craft un tagad arī
stouts. Nesmu pārliecināts cik daudz cilvēkiem tas kaut ko izsaka! Man nav iebildumu, ja šie alus stilu raksturojošie nosaukumi parādās uz etiķetes, taču tiem vajadzētu parādīties pudeles otrā pusē pie apraksta nevis pašā nosaukumā. Ja pieietu konstruktīvi, tad daudziem pazīstamiem aliem arī vajadzētu mainīt nosaukumu. Piemeram,
Zelta lager. Lai nu kā, bet visām šīm manām pārdomām nav nekāda sakara ar paša alus kvalitāti. Kā jau lieicna nosaukums
Šokolādes stouts ir stiprs tumšas školādes krāsas alus. Kā lieicna uzņēmuma informācija, tad pavisam ir saražotas tikai 20 000 pudeles.
Aromātā maigi apiņi un pavisam nedaudz kafija. Garšā ļoooti šokolādīgs. Izteikta tumšā šokolāde ar kakao pulveri, ko sevišķi jūt pēc garšā. Visu laiku nepamet sajūta, ka ka kaut kur jau baudzīts. Nu jā! Tās taču bija šokolādes trifeles. Alus ir ļoti maigs un nemaz nejūt samērā augsto alkohola līmeni.
Gribētos, novelēt veiksmi un ceru, ka šis dzēriens ieņems stabilu vietu
Aldara sortimentā.