Latvijā iecienītais džins Beefeater nācis klajā ar jaunu ekskluzīvu sēriju Beefeater London Market, kas ir īpaši izstrādāts džins ar pilnībā jaunu garšu un pudeles dizainu.
Jau tālajā 1820. gadā un arī visu savu turpmāko darba mūžu Beefeater džina zīmola dibinātājs Džeims Borouss (James Burrough) katru darba dienas rītu sāka ar Londonas lielāko tirgu apmeklējumu, lai gūtu iedvesmu jaunu garšu un sajūtu veidošanai. Apmeklējot dzimtā Londonas rajona Keningtonas tirgu, Borouss izvēlējās labākās un eksotiskākās džina sastāvdaļas. Līdz pat mūsdienām Beefeater destilēšanas meistars Desmonds Pains (Desmond Payne) seko Borousa pēdās, apmeklējot Lielbritānijas galvaspilsētas lielākos pārtikas piegādātājus un rūpējoties par pilsētas vissvaigāko ietekmi Beefeater džinam.
Savienojot granātābolu, kafīra laima lapas un kardamonu ar ierastajiem Beefeater džina augu ekstraktiem, Pains izstrādāja dinamisku, bet maigu džinu, ko var sajaukt ar sulu vai toniku klasiskākai džina baudīšanai.
Beefeater London Dry būtiskākie fakti:
- Beefeater London Dry ir viens no vadošajiem premium klases džiniem pasaulē. Tā pārdošanas apjoms ik gadu sasniedz 2.3 miljonus kastu (1 kaste = 9 litri), to bauda vairāk nekā 100 valstīs.
- Katra pasaulē pārdotā Beefeater lāse tiek ražota Londonā, Keningtonā (Kennington), kas atrodas netālu no Temzas.
- Beefeater London Dry ir iecienīts starptautiski zināmu bārmeņu vidū un ir uzvarējis balsojumos par labāko džinu pasaulē biežāk nekā jebkurš cits džina zīmols pēdējo 10 gadu laikā (saskaņā ar Starptautisko vīna un stipro alkoholisko dzērienu konkursu).
- Beefeater ir iecienītākais premium klases džins Spānijā, otrais iecienītākais pasaulē, un tas ieņem trešo vietu ASV - pasaules lielākajā premium klases džina tirgū.
- Lai attīstītu unikālo džina garšu, visas augu daļas 24 stundas pirms destilēšanas tiek mērcētas graudu spirtā. Turklāt visas receptē izmantotās augu izcelsmes sastāvdaļas personīgi izvēlas Beefeater galvenais destilētājs (Master Distiller) Desmonds Pains.
Pernod Ricard Latvia