vinzinis.lv

 vinzinis.lv

 

Vispasaules Responsib’ALL Day pirmo reizi Latvijā!


23.maijā 18 000 cilvēku no 70 pasaules valstīm Responsib'ALL Day 2011 ietvaros vienojās kopīgās izglītojošās aktivitātēs, sabiedrībā rosinot diskusiju un cīnoties pret braukšanu pie stūres alkohola reibumā. Pirmo gadu šajā labās gribas projektā iesaistījās arī Latvijas iedzīvotāji. 

 Responsib'All Day ir diena, kuras aktivitāšu mērķis ir jo īpaši pievērst sabiedrības uzmanību un veicināt tās izpratni par pārmērīgas alkohola lietošanas iespējamajām sekām. Tā ir četrdesmit gadu laikā iegūtās preventīvu pasākumu organizēšanas pieredzes rezultāts, ko Pernod Ricard ir izveidojis, sadarbojoties gan ar valsts institūcijām, gan arī starptautiskajām un nevalstiskajām organizācijām.

 Šī diena pārvērta Pernod Ricard 18 000 darbinieku no visas pasaules, tostarp 22 Pernod Ricard Latvija darbiniekus, par labās gribas vēstniekiem kopējam un universālam mērķim - novērst transportlīdzekļa vadīšanu alkohola ietekmē. Responsib'ALL Day ietvaros visas Pernod Ricard filiāles, sākot no Šanhajas un Losandželosas un beidzot ar Parīzi un Rīgu, rīkoja vairākas aktivitātes, piemēram, izstādes par pārmērīga alkohola lietošanas sekām un to profilaksi, kā arī informatīvas kampaņas, forumus un izglītības programmas.

 Liene Pumpure, Pernod Ricard Latvija korporatīvās sociālās atbildības speciāliste, stāsta: "Neskatoties uz plaši pieejamo informācijas daudzumu un preventīvajiem pasākumiem, to negadījumu skaits Latvijā, kas notiek alkohola ietekmē esoša autovadītāja dēļ, pagājušā gadā joprojām bija lielāks nekā vidēji citur Eiropā. Responsib'All Day ir īpaša diena, kuras laikā pastiprināti pievēršam uzmanību veselībai un sabiedrības drošībai, aicinot savus darbiniekus dalīties ar idejām un pieredzi, kā arī aktīvi piedalīties Responsib'All Day aktivitātēs drošākai braukšanai."

 Šogad Latvijas Pernod Ricard darbinieki veica personīgu ieguldījumu uzņēmuma sociālās atbildības stratēģijā, pārrunājot veidus, kā iespējams mazināt autovadītāju skaitu, kuri sēžas pie transportlīdzekļa stūres reibumā. Responsib'All Day Latvijā noslēdzās ar Don't Drink & Drive karoga nešanu cauri Vecrīgai.

 "Jebkurai ļaunprātīgai vai pārmērīgai alkohola lietošanai var būt negatīva ietekme uz mūsu patērētāju veselību un ir pretrunā ar mūsu vērtībām," atzīst Armands Henons (Armand Hennon), Pernod Ricard viceprezidents Francijā, piebilstot: "Kā vienam no pasaules vīna un stipro alkoholisko dzērienu līderiem mūsu pienākums ir rādīt piemēru industrijai kopumā. Risks, ko veido braukšana reibumā, ir pilnībā novēršams. Responsib'All Day atgādina visiem, ka efektīvākā iniciatīvas pamatdoma ir - tas, kurš brauc, ir tas, kurš nedzer. Mēs uzskatām, ka preventīvas darbības un izglītība ir labākie līdzekļi, lai mazinātu transportlīdzekļa vadīšanu alkohola reibumā."

 

 


Spilgtākie Responsib'All Day notikumi pasaulē: 

Vjetnama: jaunā Pernod Ricard filiāle ir pilnībā pārņēmusi vērtības un aktivitātes, ko Pernod Ricard praktizē citur pasaulē, un noorganizējusi izstādi par drošu braukšanu pie stūres bez alkohola ietekmes, piesaistot vietējās nevalstiskās organizācijas. 

Peru: Pernod Ricard darbinieki kāpa Maču Pikču kompleksā, nesot līdzi Don't Drink & Drive reklāmas plakātu, un organizēja izglītojošas aktivitātes Kusko centrā.

Kuba: piecu kilometru gājiens Havanas pludmalē, vienojot visus vietējos Pernod Ricard darbiniekus.

Ķīna: Pernod Ricard strādāja ar Ķīnas Ceļu satiksmes drošības asociāciju, lai attīstītu mediju kampaņu, kas vērstos pret braukšanu dzērumā.   

 

Kopsavilkums par svarīgākajām Grupas (organizācija, kas cīnās pret braukšanu alkohola ietekmē) alkoholisko dzērienu patērēšanas iniciatīvām:

1971   Žans Emards (Jean Hémard) dibina IREB, Francijas dzērienu zinātniskās pētniecības institūtu  

1990   Patriks Rikards (Patrick Ricard) Grupas priekšsēdētājs un izpilddirektors kļūst par Entreprise & Prévention līdzdibinātāju

2002   Pernod Ricard paraksta vienošanos ar Francijas Ceļu satiksmes drošības institūciju, kas joprojām ir spēkā   

2005   Ķīnā tiek realizēta pirmā kampaņa par drošu braukšanu pie stūres. Grupa iepazīstina savu pirmo izglītojošo reklāmas kampaņu par riskiem, ko rada braukšana reibumā.  

2006   Pernod Ricard visai produkcijai, kas tiek tirgota Eiropas Savienībā, pievieno logo, kas brīdina grūtnieces par alkohola lietošanu.

2007   Grupa kļūst par Eiropas Komisijas alkohola un veselības foruma biedru un paraksta Eiropas ceļu satiksmes drošības vienošanos.   

2010   Grupa savās braukšanas reibumā kampaņas ietvaros koncentrējas uz jauno autobraucēju izglītošanu un informēšanu. 2011  Pernod Ricard atbalsta bezpeļņas organizāciju rašanos Taizemē, Bulgārijā, Rumānijā un Slovākijā. Kopumā Grupa tagad ir vairāk nekā 30 organizāciju biedrs un atbalsta braukšanas reibumā kampaņas vairāk nekā 30 valstīs.


Informāciju sagatavoja Pernod Ricard Latvia


PS. Pilnībā atbalstu  jebkādas aktivitātes, kas vērstas pret braukšanu pie stūres dzērumā (Ainārs Sedlenieks)

Komentāri (0)  |  2011-05-26 02:46    
- Pievienot komentāru:

Vārds:

Komentārs:

Drošības kods:

Atpakaļ