vinzinis.lv

 vinzinis.lv

 

Alkohola tirgus pārdale turpinās


Janvārī Latvijas alkoholisko dzērienu tirgū notikušas dažas izmaiņas, kuras noteikti ietekmēs dažu dzērienu izplatīšanas un mārketinga stratēģiju Latvijā.

No šī gada 2. februāra par ražotāja Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) alkoholisko dzērienu oficiālo izplatītāju Latvijā kļūs SIA PRIKE Latvija.

...
Komentāri (0)  |  2010-01-29 22:41         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.


Latvijas alkohola ražotāju un tirgotāju apvienības paziņojums par grozījumiem alkoholisko dzērienu aprites likumā


" Latvijas alkohola ražotāju un tirgotāju apvienība" (ARTA), kas apvieno trīspadsmit alkoholisko dzērienu nozares ražotājus un izplatītājus, komentējot šodienas Saeimas balsojumu par izmaiņām „Alkoholisko dzērienu aprites likumā", uzskata, ka balsojums ir populistisks,  liekulīgs un kārtējo reizi apliecina tuvojošos vēlēšanu ietekmi:

„Deputāti  ar balsu vairākumu nobalsojuši „pret" ieceri pagarināt legāla alkohola tirdzniecības laiku par 1 stundu, pamatojot to ar alkoholisma radītājām sekām, kas veicinās iedzīvotāju nodzeršanos. Un ar to pašu balsojumu tiek atļauta kandžas  mājražošana, dziļi nediskutējot par to, vai valsts būs spējīga nodrošināt kvalitātes kontroli,  un vai tas neizraisīs masveida saindēšanos ar nepārbaudītas kvalitātes „pagrīdes" alkoholu. Vai tā ir atbildīga rīcība? ",

...
Komentāri (0)  |  2010-01-29 17:45         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.


Dažas degustācijas nedēļas nogalē.


 Izmantojiet izdevību un nogaršojiet vīnus. Tā jūs zināsiet vai tie jums patīk.

Vīnu veikalu tīkls GOURMET

...
Komentāri (0)  |  2010-01-27 17:18         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.


ARTA: grozījumiem Alkoholisko dzērienu likumā trūkst ekonomiskā pamatojuma


Komentējot Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas lēmumus par alkohola mājražošanas apjomu noteikšanu un atvieglojumu attiecināšanu, Alkohola ražotāju un tirgotāju apvienības (ARTA) biedri uzskata, ka lēmumam joprojām trūkst ekonomiskā lietderīguma pamatojuma - nav  izvērtēti potenciālie ieguvumi valstij  un izdevumi, kas saistīti ar šo izmaiņu ieviešanu un kontroles nodrošināšanu.

...
Komentāri (0)  |  2010-01-25 22:34         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.


Bodegas Castaño vīni


Pērnā gada decembrī Latvijā parādījās Spānijas vīna darītavas Bodegas Castaño vīni. Tā tiek uzskatīta par vienu no labākajām Murcia reģiona vīna darītavām, kas visas Spānijas mērogā ieguvusi slavu ar vīniem no Monastrell vīnogām.

...
Komentāri (3)  |  2010-01-20 23:19         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.


Daži Chianti Classico



Trešdien 13. janvārī Rīgā viesojās vesels Itālijas vīndaru desants.
Šoreiz tie pārstāvēja Toskānu un degustācijai piedāvāja tikai Chianti Classico vīnus. Atzīšos, ka visus vīnus es nemaz nepagaršoju, jo gan pašu vīndaru, gan vīnu bija diezgan daudz. Šī iemesla dēļ minēšu tikai dažus - tos, kas man kaut kādu iemeslu dēļ visvairāk palika atmiņā.. Patīkami, ka daži no tiem ir pieejami arī Latvijā, tiesa gan pārsvarā tikai HoReCa (viesnīcas, restorāni) sektorā.

...
Komentāri (0)  |  2010-01-16 02:03         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.


Mājās ražotā alkohola tirdzniecība


Šomēnes Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija (Tautsaimniecības komisija) plāno turpināt izskatīt otrajā lasījumā grozījumus Alkoholisko dzērienu aprites likumā, kas tomēr paredzētu atļaut tūrisma objektos ražot un pārdot stipro alkoholu līdz 250 litriem gadā.

...
Komentāri (1)  |  2010-01-12 21:06         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.


Spāņu brediji


Laikam ziema ir tas gada laiks, kad gribas sasildīties ar kaut ko stiprāku. Viens no variantiem, kas daudziem nāk prātā ir brendijs. Plašākā izpratnē tas ir spirts, kas ražots no jebkādiem augļiem, taču mēs lielākoties ar to saprotam produktu, kas tapis pārtvaicējot vīnu, jeb vienkārši izsakoties izdzenot to cauri kandžas aparātam un pēc tam izturot ozolkoka mucās. Vārds brendijs ir cēlies no holandiešu

...
Komentāri (0)  |  2010-01-11 19:49         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.


SIA LIVIKO kļūst par BACARDI-MARTINI grupas pārstāvi Latvijā


 Ar šī gada 1.janvāri alkoholisko dzērienu izplatītājs SIA LIVIKO kļuvis par oficiālo Bacardi-Martini grupas pārstāvi un produkcijas izplatītāju  Latvijā. Bacardi-Martini

...
Komentāri (0)  |  2010-01-07 00:12         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.


Lieliska kvalitāte par pieņemamu cenu jeb Cremant' d Alsace


Laiku pa laikam kāds no maniem paziņām man lūdz ieteikt kādu ļoti labu, bet ne pārāk dārgu vīnu. Nu tādu, kas maksātu ap 3 - 4 Ls. Diemžēl lielākoties man nāks viņus apbēdināt. Par šādu cenu neko izcilu nevar nopirkt. Lai kā mums negribētos, bet tomēr pastāv kaut kāda likumsakarība starp cenu un vīna garšas/kvalitātes līmeni. Tomēr dzīvē viss nav tik vienkārši. Ne vienmēr jo dārgāks vīns, jo tas ir labāks. Jā, par 3 Ls pirkts vīns nekad negaršos tā kā vīns par 10 Ls, bet kādreiz var gadīties sastapt vīnu par 3 Ls, kas garšo kā vīns par 5 Ls. Tas pats man būtu sakāms par vīnu, kas maksā 10 Ls, bet garšo kā par 20 Ls. Vīna cenu ietekmē miljons dažādu faktoru un brīžiem tos ir grūti izprasts. Starp tiem man visloģiskākā liekas sakarība starp vīnogulāju ražību un cenu. Ja ir mazāk ogu, tad tās ir kvalitatīvākas. Tam piekritīs daudzi. Jo tieši tāpēc mēs paši apgriežam savu ogu krūmu un ābeļu zarus. Tātad jo mazāka raža, jo labākas vīnogas un labāks vīns. Jo mazāk ogu, jo mazāk vīna var saražot. Tā kā uz šīs zemes pleķīša vīnu vairāk nevar saražot, tad tā pašizmaksas ir dārgāka un vīndaris lai izdzīvotu to spiests pārdot dārgāk. Tieši tāpēc lētie vīni garšas ziņā liekas ūdeņaināki, bet dārgie sulīgāki. Tomēr reālā dzīvē pa vidu maisās vēl daudzas citas lietas, kam ar pašu vīna ražošanas procesu nav nekāda sakarība. Tas ir piedāvājums/pieprasījums, kā arī marketings un reklāma. Slavena vīndara vīns maksās dārgāk nekā tāda paša līmeņa vīns, ko būs darinājis ne tik slavena personība. Tiesa slavenība jau ir paspējusi visai pasaulei pierādīt un pats galvenais pastāstīt, ka viņš prot radīt lieliskus vīnus, kamēr nevienam nezināms vīndaris to tikai vēl cenšas izdarīt. Tādas pat sakarības ir vērojamas globālā līmenī. Vīns no slavena reģiona būs dārgāks nekā vīns no ne tik slavenas vietas. Te arī rodas manis pieminētās cenu atšķirības līdzīgas kvalitātes vīniem.

...
Komentāri (0)  |  2010-01-06 19:54         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.